Kariéra
1. SPECIALISTA ZÁKAZNICKÉ PÉČE
Hledáme novou kolegyni/nového kolegu na pozici SPECIALISTA ZÁKAZNICKÉ PÉČE
Hledáme někoho, kdo:
- má cit pro zákazníka, umí naslouchat a chce pomoci
- si umí zorganizovat práci a dotahuje věci do konce
- umí používat MS Office v uživatelské rovině (Word, Excel)
- umí efektivně komunikovat
- se rád učí nové věci
- bude předávat zkušenosti ze zákaznické péče do zbytku firmy, abychom mohli lépe vyhovět přáním zákazníků
- umí anglicky (není podmínkou, ale výhodou)
- zná e-commerce (není podmínkou, ale výhodou)
Co bude náplní práce:
- denně komunikovat se zákazníky a řešit jejich požadavky z různých kanálů (telefon, email, chat...) a spolupodílet se na budování zákaznické spokojenosti
- práce v interním systému zákaznické péče, případně dalších systémech
- komunikace s kolegy z firmy
- pracovní doba 9-17 (volné víkendy i státní svátky)
Nabízíme:
- Multisport kartu
- 5 týdnů dovolené
- Benefity v rámci služeb www.puravia.cz a www.ifmv.cz
- home office
- přátelský kolektiv
V případě zájmu zašlete váš životopis na email martina.horakova@puravia.cz. Budeme rádi, pokud nám napíšete i proč byste chtěli pracovat právě u nás. :)