PŘEJEME KRÁSNÝ PODZIM

Vše o nákupu

Doprava

Doručujeme pouze do zemí EU.

Doprava u objednávek nad 2500,- CZK je v rámci ČR zcela ZDARMA. Platí pro všechny způsoby platby vyjma dobírky. Standardní doba dodání v rámci celé ČR je 1-2 dny.

Objednávky zadané do 12:00 budou expedovány již daný den a zpravidla doručovány další pracovní den kurýrem DPD nebo do odběrného místa Zásilkovny.

Osobní odběr sklad Praha - ZDARMA

Pokud upřednostňujete osobní odběr, stačí navštívit naše skladové prostory v Praze - Horních Počernicích a zboží máte ihned k dispozici. Podmínky:

  • Objednávka musí být před odběrem řádně uhrazená buď bankovním převodem, nebo kartou.
  • Realizace objednávky do 12:00 hodin. Později zadané objednávky budou vyřízeny až následující den. Před vyzvednutím zboží vyčkejte na potvrzující email/SMS.

Kurýr DPD - 109 CZK

Balíček vám doveze kurýr až domů nebo třeba do práce, doba dodání 1 - 2 dny

Kurýr PPL - 109 CZK

Balíček vám doveze kurýr až domů nebo třeba do práce, doba dodání 1 - 2 dny

Kurýr GLS - 109 CZK

Balíček vám doveze kurýr až domů nebo třeba do práce, doba dodání 1 - 2 dny

123 kurýr - 109 CZK

Balíček vám doveze kurýr až domů nebo třeba do práce, doba dodání 1 - 2 dny

Zásilkovna - doručení na odběrné místo - 69 CZK

Zásilkovna - osobní odběr ve více než 1400+ odběrných místech, doba dodání 1 - 2 dny

Zásilkovna - doručení na vybranou adresu - 99 CZK

Balíček vám doveze kurýr až domů nebo třeba do práce, doba dodání 1 - 2 dny

Způsoby plateb

Faktury zasíláme pouze elektronicky, tento doklad slouží také jako záruční list.

Všechny ceny jsou uvedeny s DPH.

Online platby pro nás zajišťuje platební brána ComGate. Poskytovatel služby, společnost ComGate Payments, a.s., je licencovaná Platební instituce působící pod dohledem České národní banky. Platby probíhající skrze platební bránu jsou plně zabezpečeny a veškeré informace jsou šifrovány.

Platba dobírkou

Poskytovatelé dobírky:

DPD
PPL
InTime
123 kurýr
Zásilkovna

Platba kartou

Nejrychlejší způsob zaplacení online. Do rozhraní platební brány ComGate zadáte číslo karty, datum platnosti a CVC kód – tři čísla, která najdete v podpisovém proužku na zadní straně karty. Vše je zabezpečeno standardem 3D Secure, a tak budete nejspíš požádáni o zadání číselného kódu, který obdržíte SMSkou od své banky.

Platba kartou

Platba bankovním převodem

Okamžitá platba prostřednictvím internetového bankovnictví. Platební brána ComGate vás přesměruje do vašeho internetového bankovnictví, kam se přihlásíte jako obvykle a zde potvrdíte už připravený platební příkaz. Po dokončení platby budete přesměrováni zpět do obchodu. Platba je potvrzena okamžitě, budeme bez odkladu pokračovat v realizaci objednávky.

Platba bankovním převodem

Platba Twistem

Twisto je online platební služba, se kterou můžete nakoupit zboží okamžitě a zaplatíte ho až za 14 dní. Pokud máte založený Twisto účet, platit můžete dokonce až za 45 dní (vždy 15. dne následujícího měsíce). Zboží vám bude ihned po nákupu doručeno domů, abyste si ho mohli v klidu prohlédnout a vyzkoušet ještě dříve než za něj zaplatíte.

Platba Twistem

Kontakt

ComGate Payments, a.s.
Gočárova třída 1754 / 48b, Hradec Králové
E-mail: platby-podpora@comgate.cz
Tel: +420 228 224 267

Reklamace a vrácení zboží

Při reklamaci zboží zakoupeného prostřednictvím eshopu PURAVIA se prodávající řídí platnými právními předpisy ČR.

I. Záruční doba

  1. Není-li stanoveno jinak, je kupující oprávněn uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době dvaceti čtyř měsíců od převzetí.
  2. Záruční doba může být delší/kratší podle data spotřeby uvedeném na obalu produktu. Záruční doba pak je omezena datem spotřeby.
  3. Údaj o spotřebě je nejčastěji označen na obalu jako "spotřebujte do / best before". Údaj o spotřebě nemusí být označen na obalu v případě, že jeho minimální trvanlivost přesahuje 30 měsíců. V případě reklamace produktu se záruční doba automaticky prodlužuje o dobu trvání reklamace.
  4. V případě vyřízení reklamace výměnou zboží za nový kus, pokračuje původní záruční doba.

II. Kdy je možné zboží reklamovat

  1. Kupující má právo reklamovat zboží v případě, že jej obdrží v rozporu s kupní smlouvou nebo v případě, že se v záruční době produktu objeví skutečnosti znemožňující jeho obvyklé používání. Kupující se zavazuje zboží po jeho převzetí prohlédnout tak, aby zjistil jeho případné vady a poškození. V případě, že zjistí vady a/nebo poškození, je povinen je neprodleně nahlásit prodávajícímu.
  2. V případě, že dojde k porušení přepravního obalu svědčícího o neoprávněném vniknutí nebo poškození zásilky, nedoporučujeme kupujícímu zásilku od přepravce převzít. Odmítnutá zásilka bude vrácena prodávajícímu, který na jejím základě pošle kupujícímu neprodleně náhradní zboží.

III. Jak oznámit reklamaci a její průběh

  1. Kupující oznámí prodávajícímu reklamaci prostřednictvím reklamačního formuláře, který je Přílohou č.4, a který odešle na zde uvedený kontakt: email na adresu info@puravia.cz, nebo poštou na adresu Sidonia Medica, s.r.o. 28. října 372/5, Staré Město, 110 00 Praha 1
  2. Oznámení reklamace musí obsahovat popis závady, číslo objednávky či faktury a emailový a telefonický kontakt na kupujícího.
  3. Naším zákazníkům nabízíme svoz reklamovaného zboží, které vyzvedne náš smluvní dopravce. Kupující bude informován o převzetí zboží k reklamaci emailem. V případě že kupující nevyužije možnosti svozu, reklamované zboží se odesílá na výše uvedenou adresu.
  4. Pokud se zúčastněné strany nedohodnou jinak, vyřízení reklamace proběhne bez zbytečných průtahů, nejpozději však do 30 dní od potvrzení převzetí oznámení reklamace prodávajícím. Bližší informace o průběhu reklamace kupující získá na emailu info@puravia.cz. (Vždy je nutné uvést číslo reklamace/objednávky a kontaktní údaje kupujícího.)
  5. Prodávající je povinen kupujícímu vydat písemné potvrzení o tom, kdy spotřebitel právo na reklamaci uplatnil, (tj. okamžik kdy se o reklamaci dozvěděl). Prodávající je dále povinen vydat potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, případně písemné odůvodnění zamítnutí reklamace.
  6. Prodávající může reklamované zboží vyměnit či opravit. V případě, že to nelze, může zboží zlevnit či vrátit částku, za kterou bylo zakoupeno, formou poukazu nebo v hotovosti či bezhotovostně bankovním převodem.
  7. V případě že prodávající nestihne vyřídit reklamaci v zákonné době 30 dnů, má kupující nárok na nové zboží nebo vrácení peněz (forma dle domluvy).
  8. Je-li reklamace uznána za oprávněnou, má kupující právo na úhradu účelně vynaložených nákladů spojených s uplatněním svého práva. Kupující bere na vědomí, že právo na úhradu těchto nákladů musí uplatnit do jednoho měsíce po uplynutí lhůty, ve které je třeba vytknout vadu.
  9. Není-li reklamace uznána za oprávněnou, budou veškeré náklady, které prodávají měl spojené s dopravou, vyfakturovány kupujícímu a předány k úhradě. V případě že dopravné platil kupující, nebude kupujícímu dopravné proplaceno a bude mu doúčtováno dopravné na zaslání zboží zpět.
  10. V případě, že dojde mezi kupujícím a prodávajícím ke vzniku spotřebitelského sporu, který se nepodaří vyřešit vzájemnou dohodou, může kupující podat návrh na mimosoudní řešení takového sporu určenému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je: Česká obchodní inspekce, Ústřední inspektorát -oddělení ADR, Štěpánská 15, 120 00 Praha 2, Email: adr@coi.cz, Web: adr.coi.cz. Kupující může využít rovněž platformu pro řešení spor online, která je zřízena Evropskou komisí na adrese: http://ec.europa.eu/consumers/odr/
  11. Servisní místo pro zajištění reklamace mixérů je: Sidonia Medica, s.r.o. 28. října 372/5, Staré Město, 110 00 Praha 1.

Tento Reklamační řád je platný a účinný od 21.2.2019

Zásady zpracování osobních údajů

V souladu s článkem 13

Nařízení Evropského parlamentu a Rady 2016/679, o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES

(dále jen "obecné nařízení o ochraně osobních údajů" nebo "GDPR"

I. Správcem osobních údajů ve smyslu obecného nařízení o ochraně osobních údajů je: Sidonia Medica, s.r.o. se sídlem 28. října 372/5, Staré Město, 110 00 Praha 1, IČO: 05641365, zapsaná ve veřejném rejstříku vedeném u Městského soudu v Praze, oddíl C, vložka 268134 (dále jen „Správce“). Kontakt na Správce: Tel.: 777926804, email: info@puravia.cz

II. Správce bude zpracovávat následující osobní údaje: jméno a příjmení, adresa bydliště, email, telefonní číslo. (dále jen „osobní údaje“) Zákonným důvodem pro zpracování osobních údajů je:

  • plnění smlouvy mezi Vámi a správcem podle čl. 6 odst. 1 písm. b) GDPR,
  • oprávněný zájem správce na poskytování přímého marketingu (zejména pro zasílání obchodních sdělení a newsletterů) podle čl. 6 odst. 1 písm. f) GDPR,
  • Váš souhlas se zpracováním pro účely poskytování přímého marketingu (zejména pro zasílání obchodních sdělení a newsletterů) podle čl. 6 odst. 1 písm. a) GDPR ve spojení s § 7 odst. 2 zákona č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti v případě, že nedošlo k objednávce zboží nebo služby.

III. Osobní údaje je nutné zpracovat za účelem:

  • vyřízení Vaší objednávky a výkon práv a povinností vyplývajících ze smluvního vztahu mezi Vámi a správcem; při objednávce jsou vyžadovány osobní údaje, které jsou nutné pro úspěšné vyřízení objednávky (jméno a adresa, kontakt), poskytnutí osobních údajů je nutným požadavkem pro uzavření a plnění smlouvy, bez poskytnutí osobních údajů není možné smlouvu uzavřít či jí ze strany správce plnit,
  • zasílání obchodních sdělení a činění dalších marketingových aktivit (používáme google analytics a remarketing, PPC, Facebook pixel)

IV. Osobní údaje budou Správcem zpracovány a uschovány po dobu nezbytně nutnou pro naplnění výše uvedených účelů, avšak ne déle než po dobu pěti (5) let.

V. Zpracovány budou pouze osobní údaje, které Správci sdělíte nebo které Správce získá prostřednictvím poskytování služeb z těchto zdrojů: www.puravia.cz, www.puravia.sk, www.evahajkova.com , www.eva-hajkova.cz, www.aromastick.cz, facebook, instagram, messenger.

VI. Zpracování osobních údajů je prováděno Správcem. Osobní údaje však mohou být zpracovávány:

  • poskytovatelem softwaru svethostingu.cz
  • IT poradenskou firmou TECHnOOk s.r.o.
  • účetnictví zajišťuje Trivi s.r.o., Jankovcova 1566, 170 00 Praha 7-Holešovice
  • sklad a logistiku zboží zajišťuje Shipmall s.r.o., Gočárova třída 1754/48b, Pražské Předměstí, 500 02 Hradec Králové
  • personalizované vyhledávání zajišťuje Luigi's Box, s.r.o., Vysoká 34, 811 06 Staré Mesto, Slovensko
  • email marketing zajišťuje Ecomail.cz s.r.o., Na Zderaze 15, 120 00 Nové Město

VII. Údaje, které nám pro výše uvedené účely poskytnete, případně které získáme v průběhu poskytování služeb, budou uloženy v zabezpečené databázi, ke které mají přístup pouze:

  • Správce,
  • poskytovatel softwaru svethostingu.cz
  • Vámi určené osoby, kterým udělíte písemný souhlas a tento písemný souhlas předáte zaměstnanci Správce

VIII. Správce nemá v úmyslu předat osobní údaje do třetí země nebo mezinárodní organizaci.

IX. Ze strany správce nedochází k automatickému individuálnímu rozhodování a profilování ve smyslu čl. 22 GDPR.

X. Máte právo požadovat od Správce přístup k osobním údajům a k informacím o přijatých opatřeních a dalším informacím o jejich zpracování v souladu se čl. 12 obecného nařízení o ochraně osobních údajů, zejména: účelu zpracování; kategorii dotčených osobních údajů; příjemci nebo kategorie příjemců, kterým osobní údaje byly nebo budou zpřístupněny; plánované době, po kterou budou osobní údaje uloženy; veškeré dostupné informace o zdroji osobních údajů, pokud nejsou získány od Vás jako subjektu údajů; skutečnosti, zda dochází k automatizovanému rozhodování, včetně profilování. Dále máte právo požadovat opravu nebo výmaz osobních údajů; právo omezit zpracování osobních údajů; právo na přenositelnost údajů. Máte právo vznést námitku proti zpracování. V případě pochybností o dodržování povinností souvisejících se zpracováním osobních údajů se můžete na Správce obrátit prostřednictvím telefonu: +420 777 926 804, emailu: info@puravia.cz nebo na Úřad pro ochranu osobních údajů. V případě, že dáte informovaný souhlas se zpracováním osobních údajů (informovaný souhlas Vám poskytneme), máte právo vzít souhlas kdykoliv zpět. V případě, že chcete vzít souhlas zpět nebo chcete Správce kontaktovat z jiného důvodu, prosím kontaktuje Správce na tel.:777926804, případně emailem: info@puravia.cz. Z mailing listu se můžete odhlásit kliknutím na „unsubscribe“.

Odvoláním souhlasu není dotčena zákonnost zpracování vycházejícího ze souhlasu, který byl dán před jeho odvoláním.

Naše webové stránky využívají technologie retargetingu provozované externími reklamními systémy. Ta nám umožňuje ukázat návštěvníkům, kteří již projevili zájem o naše produkty, naše reklamy v reklamní síti společnosti Seznam.cz, a.s. a Google Ireland Limited.

Používání cookies

Níže uvedená pravidla se týkají uchovávání cookies na portálu puravia.cz provozovaného společností Sidonia Medica, s.r.o. se sídlem 28. října 372/5, Staré Město, 110 00 Praha 1, IČO: 05641365, DIČ: CZ05641365, zapsané v obchodním rejstříku vedeném u Městského soudu v Praze pod spisovou značkou C 268134.

Email: info@puravia.cz

Co jsou soubory cookies?

Cookies jsou textové soubory obsahující malé množství informací, které se při návštěvě webové stránky stáhnou do počítače, mobilu nebo jiného zařízení uživatele. Tyto soubory umožňují identifikaci zařízení a správné zobrazení webové stránky uživatelům přizpůsobené jejich individuálním preferencím. Cookies obvykle obsahují název webové stránky, čas koncového zařízení a rozlišení ukládaných dat.

Cookies jsou na stránkách používány k následujícím účelům:

nezbytně nutné soubory cookies - základní cookies jsou součástí webové stránky a bez jejich nasazení by nebylo možné webovou stránku provozovat,

analytické soubory cookies - analytické cookies slouží k vyhodnocování uživatelského chování a následnému návrhu opatření mající za cíl lepší uživatelskou zkušenost,

marketingové soubory cookies - marketingové cookies pomáhají lepšímu cílení reklam a jejich vyhodnocování,

personalizační - personalizační cookies pomáhají takové prezentaci obsahu a portálu, který se co nejvíce blíží zájmům konkrétního uživatele konverzní - které umožňují vyhodnotit výkon různých prodejních kanálů

Odstranění cookies

Cookies lze zakázat v nastavení webového prohlížeče. Omezení používání cookies může mít vliv na některé funkce webových stránek. V případě, že je některá z funkcí webových stránek nefunkční, je vhodné zkontrolovat nastavení cookies ve webovém prohlížeči, a přijetí cookies zařízení umožnit.

Kontaktujte nás:

V případě, že budete mít dotaz ohledně Cookies nebo osobních údajů, můžete nás kontaktovat emailem na info@puravia.cz alebo telefonicky na +420 720 168 060, +420 720 168 061

Obchodní podmínky

Všeobecné obchodní podmínky pro spotřebitele

I. ÚVODNÍ USTANOVENÍ

  1. Tyto obchodní podmínky (dále jen „obchodní podmínky“) společnosti Sidonia Medica, s.r.o. se sídlem 28. října 372/5, Staré Město, 110 00 Praha 1, IČO: 05641365, DIČ: CZ05641365, zapsané v obchodním rejstříku vedeném u Městského soudu v Praze pod spisovou značkou C 268134 (dále jen „prodávající“) upravují v souladu s ustanovením § 1751 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, v platném znění (dále jen „občanský zákoník“) vzájemná práva a povinnosti smluvních stran vzniklé v souvislosti nebo na základě kupní smlouvy (dále jen „kupní smlouva“) uzavírané mezi prodávajícím a fyzickou osobou – spotřebitelem (dále jen „kupující“) prostřednictvím internetového obchodu prodávajícího. Internetový obchod je prodávajícím provozován na webové stránce umístněné na internetové adrese http://www.puravia.cz (dále jen „webová stránka“), a to prostřednictvím rozhraní webové stránky (dále jen „webové rozhraní obchodu“).
  2. Obchodní podmínky pro spotřebitele se nevztahují na případy, kdy osoba, která má v úmyslu nakoupit zboží od prodávajícího, je právnickou osobou či osobou, jež jedná při objednávání zboží v rámci své podnikatelské činnosti nebo v rámci svého samostatného výkonu povolání a není spotřebitelem.
  3. Ustanovení odchylná od obchodních podmínek je možné sjednat v kupní smlouvě. Odchylná ujednání v kupní smlouvě mají přednost před ustanoveními obchodních podmínek.
  4. Ustanovení obchodních podmínek jsou nedílnou součástí kupní smlouvy. Kupní smlouva a obchodní podmínky jsou vyhotoveny v českém jazyce. Znění obchodních podmínek může prodávající měnit či doplňovat. Tímto ustanovením nejsou dotčena práva a povinnosti vzniklá po dobu účinnosti předchozího znění obchodních podmínek.

II. UŽIVATELSKÝ ÚČET

  1. Na základě registrace kupujícího provedené na webové stránce může kupující přistupovat do svého uživatelského rozhraní. Ze svého uživatelského rozhraní může kupující provádět objednávání zboží (dále jen „uživatelský účet“). V případě, že to webové rozhraní obchodu umožňuje, může kupující provádět objednávání zboží též bez registrace přímo z webového rozhraní obchodu.
  2. Při registraci na webové stránce a při objednávání zboží je kupující povinen uvádět správně a pravdivě všechny údaje. Údaje uvedené v uživatelském účtu je kupující při jakékoliv jejich změně povinen aktualizovat. Údaje uvedené kupujícím v uživatelském účtu a při objednávání zboží jsou prodávajícím považovány za správné.
  3. Přístup k uživatelskému účtu je zabezpečen uživatelským jménem a heslem. Kupující je povinen zachovávat mlčenlivost ohledně informací nezbytných k přístupu do jeho uživatelského účtu.
  4. Kupující není oprávněn umožnit využívání uživatelského účtu třetím osobám.
  5. Prodávající může zrušit uživatelský účet, a to zejména v případě, kdy kupující svůj uživatelský účet déle než 12 měsíců nevyužívá, či v případě, kdy kupující poruší své povinnosti z kupní smlouvy (včetně obchodních podmínek).
  6. Kupující bere na vědomí, že uživatelský účet nemusí být dostupný nepřetržitě, a to zejména s ohledem na nutnou údržbu hardwarového a softwarového vybavení prodávajícího, popř. nutnou údržbu hardwarového a softwarového vybavení třetích osob.

III. UZAVŘENÍ KUPNÍ SMLOUVY

  1. Webové rozhraní obchodu obsahuje informace o zboží, a to včetně uvedení cen jednotlivého zboží a dopravy. Ceny zboží jsou uvedeny včetně daně z přidané hodnoty a všech souvisejících poplatků kromě nákladů na doručení zboží. Prodávající garantuje výši ceny uvedenou v nabídce. Je-li u zboží uvedena sleva, platí cena včetně této slevy pouze po dobu, kdy je zobrazována ve webovém rozhraní obchodu a nelze tedy zpětně vymáhat. Tímto ustanovením není omezena možnost prodávajícího uzavřít kupní smlouvu za individuálně sjednaných podmínek.
  2. Kupní smlouvou se prodávající zavazuje obstarat a odevzdat kupujícímu zboží specifikované v objednávce a kupující se zavazuje toto zboží převzít a zaplatit za ně prodávajícímu kupní cenu zveřejněnou na webových stránkách způsobem a za podmínek dále stanovených těmito obchodními podmínkami.
  3. Kupující objednává zboží přímo na webových stránkách prostřednictvím speciálního formuláře. Objednávkový formulář obsahuje zejména informace o:
    • objednávaném zboží (objednávané zboží „vloží“ kupující do elektronického nákupního košíku webového rozhraní obchodu);
    • způsobu úhrady kupní ceny zboží;
    • požadovaném způsobu doručení objednávaného zboží; a
    • nákladech spojených s dodáním zboží (dále společně jen jako „objednávka“).
  4. Kupující je povinen uvést všechny údaje vyžadované formulářem pro vytvoření objednávky pravdivě. Objednávka se uskuteční po kliknutí na „objednávka s povinností platby“, přičemž odesláním objednávky se kupující zavazuje převzít objednané zboží a zaplatit za zboží dohodnutou cenu. Takto vykonaná objednávka se považuje za závaznou.
  5. Prodávající zpravidla nejpozději do jednoho pracovního dne od obdržení objednávky potvrdí kupujícímu její přijetí. Doručením potvrzujícího e-mailu o přijetí objednávky dochází k uzavření kupní smlouvy. Všechny potvrzené objednávky jsou závazné.
  6. Přehled zboží navrhovaného prodávajícím k prodeji nepředstavuje nabídku prodávajícího ve smyslu ustanovení § 1732 občanského zákoníku, a prodávající není povinen kupní smlouvu ohledně tohoto zboží uzavřít. Tímto není dotčena možnost prodávajícího uzavřít s kupujícím kupní smlouvu za individuálně sjednaných podmínek. Kupující bere na vědomí, že prodávající není povinen uzavřít smlouvu, a to zejména s osobami, které dříve podstatným způsobem porušily své povinnosti vůči prodávajícímu.
  7. Kupující má právo objednávku, již odeslanou prodávajícímu, bez udání důvodu vzít zpět (stornovat), a to ve lhůtě jedné (1) hodiny od jejího zadání do systému – a to písemně na email info@puravia.cz. Žádost o storno musí vždy obsahovat číslo objednávky.
  8. Před zasláním objednávky prodávajícímu je kupujícímu umožněno zkontrolovat a měnit údaje, které do objednávky kupující vložil, a to i s ohledem na možnost kupujícího zjišťovat a opravovat chyby vzniklé při zadávání dat do objednávky.
  9. Prodávající je vždy oprávněn v závislosti na charakteru objednávky (množství zboží, výše kupní ceny, předpokládané náklady na dopravu) požádat kupujícího o dodatečné potvrzení objednávky (například písemně či telefonicky).
  10. Objednané zboží je kupujícímu zasíláno prostřednictvím dopravce. Cena za dopravu a balné je účtována spolu s kupní cenou zboží. Výše poštovného (přepravného) je zveřejněna na webovém rozhraní a kupující je o ní informován také při zadávání objednávky do systému. Webové rozhraní obchodu obsahuje také informace o nákladech spojených s balením a dodáním zboží. Zboží je možné dodat do všech zemí EU.
  11. Obchodní podmínky a reklamační řád jsou trvale zveřejněny na stránkách prodávajícího, kupující je povinen se s nimi před odesláním seznámit. Reklamační řád je Přílohou č.1 těchto obchodních podmínek a je jejich nedílnou součástí.
  12. Vzniklou smlouvu lze měnit nebo rušit pouze na základě vzájemné dohody smluvních stran.
  13. Prodávající je povinen dodat zboží specifikované v kupní smlouvě (pozor - fotografie produktů uvedené na eshopu puravia.cz a puravia.sk, jsou pouze ilustrativního charakteru - výrobce si vyhrazuje právo na změnu obalu), vyjma případu, kdy toto zboží není skladem.
  14. Kupující souhlasí s použitím komunikačních prostředků na dálku při uzavírání kupní smlouvy. Náklady vzniklé kupujícímu při použití komunikačních prostředků na dálku v souvislosti s uzavřením kupní smlouvy (náklady na internetové připojení, náklady na telefonní hovory) si hradí kupující sám, přičemž tyto náklady se neliší od základní sazby.

IV. PLATEBNÍ PODMÍNKY

  1. Bankovní převod Platba celkové ceny je zaplacena kupujícím před dodáním zboží prostřednictvím běžného bezhotovostního převodu. Číslo účtu a variabilní symbol je zobrazen na konci objednávkového procesu a zároveň přeposlán na e-mail kupujícího uvedený v objednávce.
  2. Platební karta online Ke zpracování objednávky (tj. k odeslání zboží kupujícímu) dochází až po připsání odpovídající částky na účet prodávajícího.
  3. Celkovou cenu objednávky lze zaplatit kupujícím před dodáním zboží prostřednictvím bezhotovostního převodu za použití platební/kreditní karty. Kupující je při realizaci objednávky přesměrován na platební bránu a dále postupuje podle zobrazených pokynů. Pro tuto platbu platí podmínky pro tento případ stanovené bankou kupujícího. Zprostředkovatelem bankovních převodů je platební brána Comgate.
  4. Přenos dat je v rámci celé transakce zabezpečen protokolem SSL (Secure Societ Layer) a 3D Secure řešením. Všechny údaje jsou tedy zpracovávány přímo na serverech platební brány, čímž je zaručena jejich naprostá bezpečnost.
  5. Akceptujeme platby kartami: VISA, MasterCard, Diners Club Internacionál, Maestro. Prodávající je do úplného zaplacení kupní ceny vlastníkem předmětu kupní smlouvy uzavřené mezi kupujícím a prodávajícím.

Využití SLEVOVÝCH KÓDŮ

  1. Při nákupu je možné využít určené slevové kódy.
  2. Cena nákupu musí být vyšší než hodnota uplatňované slevy.

V. MOŽNOSTI ODSTOUPENÍ OD KUPNÍ SMLOUVY

  1. Kupující bere na vědomí, že dle ustanovení § 1837 občanského zákoníku, nelze mimo jiné odstoupit od kupní smlouvy o dodávce zboží, které bylo upraveno podle přání kupujícího nebo pro jeho osobu, od kupní smlouvy o dodávce zboží, které podléhá rychlé zkáze, jakož i zboží, které bylo po dodání nenávratně smíseno s jiným zbožím, od kupní smlouvy o dodávce zboží v uzavřeném obalu, které kupující z obalu vyňal a z hygienických důvodů jej není možné vrátit, a od kupní smlouvy o dodávce zvukové nebo obrazové nahrávky nebo počítačového programu, pokud porušil jejich původní obal.
  2. Nejedná-li se o případ uvedený v čl. V. 32. či o jiný případ, kdy nelze od kupní smlouvy odstoupit, má kupující v souladu s ustanovením § 1829 odst. 1 občanského zákoníku právo od kupní smlouvy odstoupit, a to do čtrnácti (14) dnů. Uvedená lhůta běží ode dne:
    • převzetí zboží kupujícím nebo jím určenou třetí osobou (odlišnou od dopravce);
    • převzetí poslední dodávky zboží kupujícím nebo jím určenou třetí osobou (odlišnou od dopravce), je-li předmětem několik druhů zboží nebo dodání několika částí; nebo
    • převzetí první dodávky zboží kupujícím nebo jím určenou třetí osobou (odlišnou od dopravce), je-li předmětem pravidelná opakovaná dodávky zboží.
  3. Odstoupení od kupní smlouvy musí být prodávajícímu odesláno ve lhůtě uvedené v předchozí větě. Pro odstoupení od kupní smlouvy může kupující využit formulář, který je Přílohou č. 2 a je nedílnou součástí obchodních podmínek. Odstoupení od smlouvy musí proběhnout prokazatelným způsobem písemně datovou zprávou (emailem) na adresu info@puravia.cz, nebo poštou na adresu Sidonia Medica, s.r.o. 28. října 372/5, Staré Město, 110 00 Praha 1. Aby byla dodržena lhůta pro odstoupení od kupní smlouvy, postačuje odeslat odstoupení od kupní smlouvy před uplynutím příslušné lhůty. Prodávající vystaví kupujícímu bez zbytečného odkladu v písemné podobě potvrzení o přijetí oznámení o odstoupení od smlouvy a bude kupujícího kontaktovat za účelem potvrzení dalšího postupu.
  4. V případě odstoupení od kupní smlouvy dle čl. V. 33. obchodních podmínek se kupní smlouva od počátku ruší. Zboží musí být prodávajícímu vráceno nejpozději do čtrnácti (14) dnů od odstoupení od smlouvy.
  5. Odstoupí-li kupující od kupní smlouvy, nese kupující náklady spojené s navrácením zboží prodávajícímu, a to i v tom případě, kdy zboží nemůže být vráceno pro svou povahu obvyklou poštovní cestou.
  6. V případě odstoupení od smlouvy dle čl. V. 33. obchodních podmínek vrátí prodávající peněžní prostředky přijaté od kupujícího. Spotřebitel má nárok pouze na vrácení finančních prostředků za dopravné v nejnižší nabízené výši (v případě, že si zvolil dražší způsob dopravy). Vrácení proběhne do čtrnácti (14) dnů od odstoupení od kupní smlouvy, a to stejným způsobem, jakým je prodávající od kupujícího přijal. Prodávající je taktéž oprávněn vrátit peněžní prostředky poskytnuté kupujícímu již při vrácení zboží či jiným způsobem, pokud s tím kupující bude souhlasit a nevzniknou tím kupujícímu další náklady. Odstoupí-li kupující od kupní smlouvy, prodávající není povinen vrátit přijaté peněžní prostředky kupujícímu dříve, než mu kupující zboží vrátí nebo prokáže, že zboží podnikateli odeslal.
  7. Nárok na úhradu škody vzniklé na zboží je prodávající oprávněn jednostranně započíst proti nároku kupujícího na vrácení kupní ceny.
  8. Do doby převzetí zboží kupujícím je prodávající oprávněn kdykoliv od kupní smlouvy odstoupit. V takovém případě vrátí prodávající kupujícímu kupní cenu bez zbytečného odkladu, a to bezhotovostně na účet určený kupujícím.
  9. Je-li společně se zbožím poskytnut kupujícímu dárek, je darovací smlouva mezi prodávajícím a kupujícím uzavřena s rozvazovací podmínkou, že dojde-li k odstoupení od kupní smlouvy kupujícím, pozbývá darovací smlouva ohledně takového dárku účinnosti a kupující je povinen spolu se zbožím prodávajícímu vrátit i poskytnutý dárek.

VI. ODPOVĚDNOST ZA VADY, ZÁRUKA

  1. Práva a povinnosti smluvních stran ohledně práv z vadného plnění se řídí příslušnými obecně závaznými předpisy (zejména ustanoveními § 1914 až 1925, § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174 občanského zákoníku).
  2. Prodávající odpovídá kupujícímu, že zboží při převzetí nemá vady. Zejména prodávající odpovídá kupujícímu, že v době, kdy kupující zboží převzal:
    • má zboží vlastnosti, které si strany ujednaly, a chybí-li ujednání, má takové vlastnosti, které prodávající nebo výrobce popsal nebo které kupující očekával s ohledem na povahu zboží a na základě reklamy jimi prováděné,
    • se zboží hodí k účelu, který pro jeho použití prodávající uvádí nebo ke kterému se zboží tohoto druhu obvykle používá, • zboží odpovídá jakostí nebo provedením smluvenému vzorku nebo předloze, byla-li jakost nebo provedení určeno podle smluveného vzorku nebo předlohy,
    • je zboží v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti a
    • zboží vyhovuje požadavkům právních předpisů.
  3. Ustanovení uvedená v čl. VI. 42. obchodních podmínek se nepoužijí u zboží prodávaného za nižší cenu na vadu, pro kterou byla nižší cena ujednána, na opotřebení zboží způsobené jeho obvyklým užíváním, u použitého zboží na vadu odpovídající míře používání nebo opotřebení, kterou zboží mělo při převzetí kupujícím, nebo vyplývá-li to z povahy zboží.
  4. Projeví-li se vada v průběhu šesti měsíců od převzetí, má se za to, že zboží bylo vadné již při převzetí. Kupující je oprávněn uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době dvaceti čtyř měsíců od převzetí. Pokud se však vada vyskytla na zboží až po uplynutí lhůty šesti měsíců od převzetí, bude na kupujícím, aby prokázal, že tuto vadu mělo zboží již při převzetí.
  5. Práva z vadného plnění uplatňuje kupující u prodávajícího na adrese jeho provozovny, v níž je přijetí reklamace možné s ohledem na sortiment prodávaného zboží, případně i v sídle nebo místě podnikání.
  6. Další práva a povinnosti stran související s odpovědností prodávajícího za vady upravuje reklamační řád.

VII. DALŠÍ PRÁVA A POVINNOSTI SMLUVNÍCH STRAN

  1. Kupující nabývá vlastnictví ke zboží zaplacením celé kupní ceny zboží.
  2. Kupující bere na vědomí, že programové vybavení a další součásti tvořící webové rozhraní obchodu (včetně fotografií nabízeného zboží) jsou chráněny autorským právem. Kupující se zavazuje, že nebude vykonávat žádnou činnost, která by mohla jemu nebo třetím osobám umožnit neoprávněně zasahovat či neoprávněně užít programové vybavení nebo další součásti tvořící webové rozhraní obchodu.
  3. Kupující není oprávněn při využívání webového rozhraní obchodu používat mechanismy, programové vybavení nebo jiné postupy, které by mohly mít negativní vliv na provoz webového rozhraní obchodu. Webové rozhraní obchodu je možné užívat jen v rozsahu, který není na úkor práv ostatních zákazníků prodávajícího a který je v souladu s jeho určením.
  4. Kupující bere na vědomí, že prodávající nenese odpovědnost za chyby vzniklé v důsledku zásahů třetích osob do webové stránky nebo v důsledku užití webové stránky v rozporu s jejich určením.
  5. Případné spory mezi kupujícím jako spotřebitelem a prodávajícím lze řešit cestou mimosoudního řešení spotřebitelských sporů. Věcně příslušným subjektem mimosoudního řešení spotřebitelských sporů je Česká obchodní inspekce, jejíž internetové stránky jsou umístěny na adrese www.coi.cz. Prodávající je oprávněn k prodeji zboží na základě živnostenského oprávnění. Živnostenskou kontrolu provádí v rámci své působnosti příslušný živnostenský úřad. Dozor nad oblastí ochrany osobních údajů vykonává Úřad pro ochranu osobních údajů. Česká obchodní inspekce vykonává ve vymezeném rozsahu mimo jiné dozor nad dodržováním zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů.
  6. Kupující tímto přebírá na sebe nebezpečí změny okolností ve smyslu ustanovení § 1765 odst. 2 občanského zákoníku.
  7. Prodávající není ve vztahu ke kupujícímu vázán žádnými kodexy chování ve smyslu ustanovení § 1826 odst. 1 písm. e) občanského zákoníku.

VIII. OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ

  1. Ochrana osobních údajů kupujícího, který je fyzickou osobou, je poskytována v souladu s Nařízením Evropského parlamentu a Rady 2016/679, o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (GDPR).
  2. Informace o zpracování osobních údajů najdete v Příloze č.3, která je nedílnou součástí obchodních podmínek.

IX. ZASÍLÁNÍ OBCHODNÍCH SDĚLENÍ A UKLÁDÁNÍ COOKIES

  1. Uzavřením smlouvy dává kupující souhlas se zasíláním obchodních sdělení týkajících se nabídky výrobků a služeb prodávajícího na elektronickou adresu získanou od kupujícího při nákupu výrobků či při registraci. Na webové stránce prodávajícího může kupující vyslovit nesouhlas se zasíláním těchto obchodních sdělení. Dále je možné zasílání obchodních sdělení editovat v rámci uživatelského účtu či kdykoliv prostřednictvím hypertextového odkazu dostupného v jednotlivých zaslaných obchodních sděleních.
  2. Kupující souhlasí s ukládáním Cookies na jeho počítač. Informace o Cookies nalezne kupující na webové stránce. V případě, že je nákup na webové stránce možné provést a závazky prodávajícího z kupní smlouvy plnit, aniž by docházelo k ukládání Cookies na počítač kupujícího, může kupující souhlas podle předchozí věty kdykoliv odvolat.

X. DORUČOVÁNÍ

  1. Nebude-li dohodnuto jinak, veškerá korespondence související s kupní smlouvou musí být druhé smluvní straně doručena písemně, a to elektronickou poštou, osobně nebo doporučeně prostřednictvím provozovatele poštovních služeb (dle volby odesílatele). Kupujícímu je doručováno na adresu elektronické pošty uvedenou v jeho uživatelském účtu či objednávce.

XI. ELEKTRONICKÁ EVIDENCE TRŽEB

  1. Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.

XII. ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ

  1. Smluvní strany si pro právní vztah obsahující mezinárodní prvek sjednávají české rozhodné právo s tím, že pokud se smluvní stranou spotřebitel, rozhodné právo pro práva a povinnosti bude stanoveno na základě příslušných ustanovení kolizních norem.
  2. Je-li některé ustanovení obchodních podmínek neplatné nebo neúčinné, nebo se takovým stane, namísto neplatných ustanovení nastoupí ustanovení, jehož smysl se neplatnému ustanovení co nejvíce přibližuje. Neplatností nebo neúčinností jednoho ustanovení není dotknuta platnost ostatních ustanovení. Změny a doplňky kupní smlouvy či obchodních podmínek vyžadují písemnou formu.
  3. Kupní smlouva včetně obchodních podmínek je archivována prodávajícím v elektronické podobě a není přístupná.
  4. Kontaktní údaje prodávajícího: info@puravia.cz, Tel: +420 720 168 060
  5. Platnost těchto obchodních podmínek je od 22. června 2020 do vydání jejich nové verze.

Reklamační řád

Příloha č.2 - Oznámení o odstoupení od kupní smlouvy

Příloha č.3 - Nařízení Evropského parlamentu a Rady 2016/679, o ochraně FO v souvislosti se zpracováním osobních údajů

Všeobecné obchodní podmínky pro právnické osoby a podnikatele, kteří nejsou spotřebiteli

Tyto obchodní podmínky (dále jen „obchodní podmínky“) společnosti Sidonia Medica, s.r.o., se sídlem 28. října 372/5, Staré Město, 110 00 Praha 1, IČO: 05641365, DIČ: CZ05641365, zapsané v obchodním rejstříku vedeném u Městského soudu v Praze pod spisovou značkou C 268134 (dále jen „prodávající“) upravují v souladu s ustanovením § 1751 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, v platném znění (dále jen „občanský zákoník“) vzájemná práva a povinnosti smluvních stran vzniklé v souvislosti nebo na základě kupní smlouvy (dále jen „kupní smlouva“) uzavírané mezi prodávajícím a jiným podnikatelem, který není spotřebitelem nebo právnickou osobou (dále jen „kupující“) prostřednictvím internetového obchodu prodávajícího. Prodávající a kupující dále společně též jen jako „smluvní strany“.

Internetový obchod je prodávajícím provozován na webové stránce umístněné na internetové adrese https://www.puravia.cz (dále jen „webová stránka“), a to prostřednictvím rozhraní webové stránky (dále jen „webové rozhraní obchodu“).

I. Úvodní ustanovení

  1. Ustanovení obchodních podmínek jsou nedílnou součástí smlouvy. Ustanovení odchylná od obchodních podmínek je možné sjednat ve smlouvě. Odchylná ujednání ve smlouvě mají přednost před ustanovením obchodních podmínek. Znění obchodních podmínek může prodávající měnit či doplňovat. Práva a povinnosti smluvních stran se řídí vždy tím zněním obchodních podmínek, za jehož účinnosti vznikly. Práva a povinnosti smluvních stran se dále řídí reklamačním řádem, který je Přílohou č.1 obchodních podmínek a je jejich nedílnou součástí a dále podmínkami a pokyny uvedenými na webovém rozhraní zejména při uzavírání smlouvy. V otázkách zde neupravených se vztahy smluvních stran řídí právními předpisy, zejména zákonem č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „občanský zákoník“).
  2. Tyto obchodní podmínky se vztahují na kupující, kteří jsou podnikateli a zároveň nejsou spotřebiteli, a na právnické osoby. Na smlouvy uzavírané se spotřebitelem se neuplatní tyto obchodní podmínky, ale Všeobecné obchodní podmínky pro spotřebitele.
  3. Vlastnické právo ke zboží nabývá kupující zaplacením celé kupní ceny, ne však dříve, než zboží převezme.
  4. Zasláním objednávky kupující stvrzuje, že se s těmito obchodními podmínkami seznámil.

II. Objednávka a uzavření smlouvy

  1. Webové rozhraní obchodu obsahuje informace o zboží, a to včetně uvedení cen jednotlivého zboží. Ceny zboží jsou uvedeny včetně daně z přidané hodnoty a všech souvisejících poplatků kromě nákladů na doručení zboží. Prodávající garantuje výši ceny uvedenou v nabídce. Je-li u zboží uvedena sleva, platí cena včetně této slevy pouze po dobu jejího zveřejnění. Tímto ustanovením není omezena možnost prodávajícího uzavřít kupní smlouvu za individuálně sjednaných podmínek.
  2. Kupní smlouvou se prodávající zavazuje obstarat a odevzdat kupujícímu zboží specifikované v objednávce a kupující se zavazuje toto zboží převzít a zaplatit za ně prodávajícímu kupní cenu zveřejněnou na webových stránkách způsobem a za podmínek dále stanovených těmito obchodními podmínkami.
  3. Kupující objednává zboží přímo na webových stránkách prostřednictvím speciálního formuláře. Objednávkový formulář obsahuje zejména informace o:
    • objednávaném zboží (objednávané zboží „vloží“ kupující do elektronického nákupního košíku webového rozhraní obchodu);
    • způsobu úhrady kupní ceny zboží;
    • požadovaném způsobu doručení objednávaného zboží; a nákladech spojených s dodáním zboží (dále společně jen jako „objednávka“).

Kupující je povinen uvést všechny údaje vyžadované formulářem pro vytvoření objednávky pravdivě. Objednávka se uskuteční potvrzením funkce „objednávka s povinností platby“, přičemž odesláním objednávky se kupující zavazuje převzít objednané zboží a zaplatit za zboží dohodnutou cenu. Takto vykonaná objednávka se považuje za závaznou.

  1. Prodávající zpravidla nejpozději do jednoho pracovního dne od obdržení objednávky potvrdí kupujícímu její přijetí. Doručením potvrzujícího e-mailu o přijetí objednávky dochází k uzavření kupní smlouvy. Všechny potvrzené objednávky jsou závazné.
  2. Přehled zboží navrhovaného prodávajícím k prodeji nepředstavuje nabídku prodávajícího ve smyslu ustanovení § 1732 občanského zákoníku, a prodávající není povinen kupní smlouvu ohledně tohoto zboží uzavřít. Tímto není dotčena možnost prodávajícího uzavřít s kupujícím kupní smlouvu za individuálně sjednaných podmínek. Kupující bere na vědomí, že prodávající není povinen uzavřít smlouvu, a to zejména s osobami, které dříve podstatným způsobem porušily své povinnosti vůči prodávajícímu.
  3. Kupující má právo objednávku, již odeslanou prodávajícímu, bez udání důvodu vzít zpět (stornovat), a to ve lhůtě jedné (1) hodiny od jejího zadání do systému – a to písemně na email info@puravia.cz. Žádost o storno musí vždy obsahovat číslo objednávky).
  4. Před zasláním objednávky prodávajícímu je kupujícímu umožněno zkontrolovat a měnit údaje, které do objednávky kupující vložil, a to i s ohledem na možnost kupujícího zjišťovat a opravovat chyby vzniklé při zadávání dat do objednávky.
  5. Prodávající je vždy oprávněn v závislosti na charakteru objednávky (množství zboží, výše kupní ceny, předpokládané náklady na dopravu) požádat kupujícího o dodatečné potvrzení objednávky (například písemně či telefonicky).
  6. Objednané zboží je kupujícímu zasíláno prostřednictvím dopravce. Cena za dopravu a balné je účtována spolu s kupní cenou zboží. Výše poštovného (přepravného) je zveřejněna na webovém rozhraní a kupující je o ní informován také při zadávání objednávky do systému. Webové rozhraní obchodu obsahuje také informace o nákladech spojených s balením a dodáním zboží. Zboží je možné dodat do všech zemí EU.
  7. Obchodní podmínky a reklamační řád jsou trvale zveřejněny na stránkách prodávajícího, kupující je povinen se s nimi před odesláním seznámit.
  8. Vzniklou smlouvu lze měnit nebo rušit pouze na základě vzájemné dohody smluvních stran.
  9. Prodávající je povinen dodat zboží specifikované v kupní smlouvě, vyjma případu, kdy toto zboží není skladem.
  10. Kupující souhlasí s použitím komunikačních prostředků na dálku při uzavírání kupní smlouvy. Náklady vzniklé kupujícímu při použití komunikačních prostředků na dálku v souvislosti s uzavřením kupní smlouvy (náklady na internetové připojení, náklady na telefonní hovory) si hradí kupující sám, přičemž tyto náklady se neliší od základní sazby.

III. Platební podmínky

  1. Bankovní převod Platba celkové ceny je zaplacena kupujícím před dodáním zboží prostřednictvím běžného bezhotovostního bankovního převodu. Číslo účtu a variabilní symbol je zobrazen na konci objednávkového procesu a zároveň přeposlán na email kupujícího uvedený v objednávce. Ke zpracování objednávky (tj. k odeslání zboží kupujícímu) dochází až po připsání odpovídající částky na účet prodávajícího.
  2. Platební karta online Celkovou cenu objednávky lze zaplatit kupujícím před dodáním zboží prostřednictvím bezhotovostního převodu za použití platební/kreditní karty. Kupující je při realizaci objednávky přesměrován na platební bránu a dále postupuje podle zobrazených pokynů. Pro tuto platbu platí podmínky pro tento případ stanovené bankou kupujícího. Zprostředkovatelem bankovních převodů je platební brána Comgate. Přenos dat je v rámci celé transakce zabezpečen protokolem SSL (Secure Societ Layer) a 3D Secure řešením. Všechny údaje jsou tedy zpracovávány přímo na serverech platební brány, čímž je zaručena jejich naprostá bezpečnost. Akceptujeme platby kartami: VISA, MasterCard, Diners Club Internacionál, Maestro. Prodávající je do úplného zaplacení kupní ceny vlastníkem předmětu kupní smlouvy uzavřené mezi kupujícím a prodávajícím.

Využití SLEVOVÝCH KÓDŮ

Při nákupu je možné využít určené slevové kódy.

Cena nákupu musí být vyšší než hodnota uplatňované slevy.

IV. Odstoupení od smlouvy

  1. Do doby převzetí zboží kupujícím je prodávající oprávněn kdykoliv od kupní smlouvy odstoupit. V takovém případě vrátí prodávající kupujícímu kupní cenu, která již byla kupujícím zaplacena, bezhotovostně na bankovní účet sdělený mu pro tento účel kupujícím nebo účet, ze kterého byly prostředky poukázány k úhradě kupní ceny (pokud kupující žádný do 5 dnů od odstoupení prodávajícímu nesdělí).
  2. Kupující je oprávněn odstoupit od smlouvy, je-li prodávající v prodlení s dodáním zboží déle než 4 týdny od sjednaného dne dodání.
  3. Kupující není oprávněn odstoupit od smlouvy ohledně zboží, které bylo dodáno řádně, včas a bez vad. Kupující bere na vědomí, že dle ustanovení § 1837 občanského zákoníku, nelze mimo jiné odstoupit od kupní smlouvy o dodávce zboží, které bylo upraveno podle přání kupujícího nebo pro jeho osobu, od kupní smlouvy o dodávce zboží, které podléhá rychlé zkáze, jakož i zboží, které bylo po dodání nenávratně smíseno s jiným zbožím, od kupní smlouvy o dodávce zboží v uzavřeném obalu, které spotřebitel z obalu vyňal a z hygienických důvodů jej není možné vrátit a od kupní smlouvy o dodávce zvukové nebo obrazové nahrávky nebo počítačového programu, pokud porušil jejich původní obal.
  4. Odstoupení od smlouvy musí být učiněno písemně a v případech smluv sjednaných elektronickou cestou též elektronicky. Odstoupení od smlouvy je účinné doručením oznámení o odstoupení druhé smluvní straně. Odstoupení od smlouvy musí proběhnout prokazatelným způsobem písemně datovou zprávou (emailem) na adresu info@puravia.cz, nebo poštou na adresu Sidonia Medica, s.r.o. 28. října 372/5, Staré Město, 110 00 Praha 1. Aby byla dodržena lhůta pro odstoupení od kupní smlouvy, postačuje odeslat odstoupení od kupní smlouvy před uplynutím příslušné lhůty. Prodávající vystaví kupujícímu bez zbytečného odkladu v písemné podobě potvrzení o přijetí oznámení o odstoupení od smlouvy a bude kupujícího kontaktovat za účelem potvrzení dalšího postupu.
  5. V případě odstoupení od kupní smlouvy obchodních podmínek se kupní smlouva od počátku ruší. Zboží musí být prodávajícímu vráceno nejpozději do čtrnácti (14) dnů od odstoupení od smlouvy.
  6. Odstoupí-li kupující od kupní smlouvy, nese kupující náklady spojené s navrácením zboží prodávajícímu, a to i v tom případě, kdy zboží nemůže být vráceno pro svou povahu obvyklou poštovní cestou.
  7. V případě odstoupení od smlouvy dle čl. V. 33. obchodních podmínek vrátí prodávající peněžní prostředky přijaté od kupujícího. Spotřebitel má nárok pouze na vrácení finančních prostředků za dopravné v nejnižší nabízené výši (v případě, že si zvolil dražší způsob dopravy). Vrácení proběhne do čtrnácti (14) dnů od odstoupení od kupní smlouvy, a to stejným způsobem, jakým je prodávající od kupujícího přijal. Prodávající je taktéž oprávněn vrátit peněžní prostředky poskytnuté kupujícímu již při vrácení zboží či jiným způsobem, pokud s tím kupující bude souhlasit a nevzniknou tím kupujícímu další náklady. Odstoupí-li kupující od kupní smlouvy, prodávající není povinen vrátit přijaté peněžní prostředky kupujícímu dříve, než mu kupující zboží vrátí nebo prokáže, že zboží podnikateli odeslal.
  8. Nárok na úhradu škody vzniklé na zboží je prodávající oprávněn jednostranně započíst proti nároku kupujícího na vrácení kupní ceny.
  9. Do doby převzetí zboží kupujícím je prodávající oprávněn kdykoliv od kupní smlouvy odstoupit. V takovém případě vrátí prodávající kupujícímu kupní cenu bez zbytečného odkladu, a to bezhotovostně na bankovní účet určený kupujícím.
  10. Byl-li společně se zbožím poskytnut dárek, pozbývá darovací smlouva odstoupením od smlouvy kteroukoliv ze smluvních stran účinnosti.

V. Práva z vadného plnění

  1. 1. Práva a povinnosti smluvních stran ohledně práv z vadného plnění se řídí příslušnými obecně závaznými předpisy (zejména ustanoveními § 1914 až 1925, § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174 občanského zákoníku).
  2. 2. Prodávající odpovídá kupujícímu, že zboží při převzetí nemá vady. Zejména prodávající odpovídá kupujícímu, že v době, kdy kupující zboží převzal:
    • má zboží vlastnosti, které si strany ujednaly, a chybí-li ujednání, má takové vlastnosti, které prodávající nebo výrobce popsal nebo které kupující očekával s ohledem na povahu zboží a na základě reklamy jimi prováděné,
    • se zboží hodí k účelu, který pro jeho použití prodávající uvádí nebo ke kterému se zboží tohoto druhu obvykle používá,
    • zboží odpovídá jakostí nebo provedením smluvenému vzorku nebo předloze, byla-li jakost nebo provedení určeno podle smluveného vzorku nebo předlohy,
    • je zboží v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti a
    • zboží vyhovuje požadavkům právních předpisů.
  3. Ustanovení uvedená v čl. V. 2. obchodních podmínek se nepoužijí u zboží prodávaného za nižší cenu na vadu, pro kterou byla nižší cena ujednána, na opotřebení zboží způsobené jeho obvyklým užíváním, u použitého zboží na vadu odpovídající míře používání nebo opotřebení, kterou zboží mělo při převzetí kupujícím, nebo vyplývá-li to z povahy zboží.
  4. Projeví-li se vada v průběhu šesti měsíců od převzetí, má se za to, že zboží bylo vadné již při převzetí.
  5. Práva z vadného plnění uplatňuje kupující u prodávajícího na adrese jeho provozovny, v níž je přijetí reklamace možné s ohledem na sortiment prodávaného zboží, případně i v sídle nebo místě podnikání.
  6. Další práva a povinnosti stran související s odpovědností prodávajícího za vady upravuje reklamační řád.

VI. Ochrana obchodního tajemství

  1. Při sjednávání smlouvy a jejím plnění mohou být kupujícímu sděleny informace, které jsou označeny jako důvěrné nebo jejichž důvěrnost vyplývá z jejich povahy. Kupující se zavazuje tyto informace zejména:
    • uchovávat jako důvěrné;
    • neposkytnout je bez souhlasu prodávajícího jiné osobě;
    • nevyužít je k jinému účelu, než k plnění smlouvy;
    • nevyužít jakýmkoliv jiným poškozujícím způsobem.
  2. Dále se kupující zavazuje, že nebude bez souhlasu prodávajícího pořizovat kopie podkladů předaných mu prodávajícím.

VII. Další práva a povinnosti smluvních stran

  1. Kupující nabývá vlastnictví ke zboží zaplacením celé kupní ceny zboží.
  2. Kupující bere na vědomí, že programové vybavení a další součásti tvořící webové rozhraní obchodu (včetně fotografií nabízeného zboží) jsou chráněny autorským právem. Kupující se zavazuje, že nebude vykonávat žádnou činnost, která by mohla jemu nebo třetím osobám umožnit neoprávněně zasahovat či neoprávněně užít programové vybavení nebo další součásti tvořící webové rozhraní obchodu.
  3. Kupující není oprávněn při využívání webového rozhraní obchodu používat mechanismy, programové vybavení nebo jiné postupy, které by mohly mít negativní vliv na provoz webového rozhraní obchodu. Webové rozhraní obchodu je možné užívat jen v rozsahu, který není na úkor práv ostatních zákazníků prodávajícího a který je v souladu s jeho určením.
  4. Kupující bere na vědomí, že prodávající nenese odpovědnost za chyby vzniklé v důsledku zásahů třetích osob do webové stránky nebo v důsledku užití webové stránky v rozporu s jejich určením.
  5. Prodávající je oprávněn k prodeji zboží na základě živnostenského oprávnění. Živnostenskou kontrolu provádí v rámci své působnosti příslušný živnostenský úřad. Dozor nad oblastí ochrany osobních údajů vykonává Úřad pro ochranu osobních údajů.
  6. Kupující tímto přebírá na sebe nebezpečí změny okolností ve smyslu ustanovení § 1765 odst. 2 občanského zákoníku.
  7. Prodávající není ve vztahu ke kupujícímu vázán žádnými kodexy chování ve smyslu ustanovení § 1826 odst. 1 písm. e) občanského zákoníku.

VIII. Ochrana osobních údajů

  1. Ochrana osobních údajů kupujícího, který je fyzickou osobou, je poskytována v souladu s Nařízením Evropského parlamentu a Rady 2016/679, o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (GDPR).
  2. Informace o zpracování osobních údajů najdete v Příloze č.2, která je nedílnou součástí obchodních podmínek.

IX. Zasílání obchodních sdělení a ukládání cookies

  1. Uzavřením smlouvy dává kupující souhlas se zasíláním obchodních sdělení týkajících se nabídky výrobků a služeb prodávajícího na elektronickou adresu získanou od kupujícího při nákupu výrobků či při registraci. Na webové stránce prodávajícího může kupující vyslovit nesouhlas se zasíláním těchto obchodních sdělení. Dále je možné zasílání obchodních sdělení editovat v rámci uživatelského účtu či kdykoliv prostřednictvím hypertextového odkazu dostupného v jednotlivých zaslaných obchodních sděleních.
  2. Kupující souhlasí s ukládáním Cookies na jeho počítač. Informace o Cookies nalezne kupující na webové stránce. V případě, že je nákup na webové stránce možné provést a závazky prodávajícího z kupní smlouvy plnit, aniž by docházelo k ukládání Cookies na počítač kupujícího, může kupující souhlas podle předchozí věty kdykoliv odvolat.

X. Doručování

  1. Nebude-li dohodnuto jinak, veškerá korespondence související s kupní smlouvou musí být druhé smluvní straně doručena písemně, a to elektronickou poštou, osobně nebo doporučeně prostřednictvím provozovatele poštovních služeb (dle volby odesílatele). Kupujícímu je doručováno na adresu elektronické pošty uvedenou v jeho uživatelském účtu či objednávce.

XI. Evidence tržeb

  1. Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.

XII. Závěrečná ustanovení

  1. Smluvní strany si pro právní vztah obsahující mezinárodní prvek sjednávají české rozhodné právo.
  2. Je-li některé ustanovení obchodních podmínek neplatné nebo neúčinné, nebo se takovým stane, namísto neplatných ustanovení nastoupí ustanovení, jehož smysl se neplatnému ustanovení co nejvíce přibližuje. Neplatností nebo neúčinností jednoho ustanovení není dotknutá platnost ostatních ustanovení. Změny a doplňky kupní smlouvy či obchodních podmínek vyžadují písemnou formu.
  3. Kupní smlouva včetně obchodních podmínek je archivována prodávajícím v elektronické podobě a není přístupná.
  4. Kontaktní údaje prodávajícího: info@puravia.cz, Tel: +420 720 168 060.

Platnost těchto obchodních podmínek je od 22. června 2020 do vydání jejich nové verze.

Reklamační řád

Příloha č.3 - Nařízení Evropského parlamentu a Rady 2016/679, o ochraně FO v souvislosti se zpracováním osobních údajů