FAQ - Nejčastější dotazy
Vy se ptáte - my odpovídáme. Zde naleznete seznam nejčastějších dotazů a odpovědí.
K objednávkám:
Můžete zaplatit přes platební bránu online, bankovním převodem, Twistem a nebo na dobírku.
Kontaktujte nás na chatu nebo telefonicky a domluvíme náhradní řešení.
Bohužel, pokud je již objednávka uhrazená, není to možné z důvodu uzavřené fakturace. Pokud objednávka ještě uhrazená není a nebyla odeslána, můžeme objednávku upravit.
V rámci ČR zpravidla 1-2 pracovní dny, na Slovensko pak 2-3 pracovní dny
Doporučujeme zkontrolovat v emailu složky jako hromadné, spam aj., je možné, že email se slevou spadnul tam. Pokud email i přesto nedohledáte, kontaktujte nás na chatu, emailem nebo telefonicky, a pokud jste objednávku ještě neuhradil/a, slevu vám rádi započteme.
K reklamacím:
Prosím, pošlete nám fotky rozbitého zboží na info@puravia.cz a my vás budeme kontaktovat a domluvíme další postup.
Kontaktujte nás na chatu, emailem nebo telefonicky a my zjistíme kde se vaše zásilka nachází.
Prosím, kontaktujte nás telefonicky a my zjistíme jak k chybě došlo. Pokud zjistíme chybu na naší straně, samozřejmě vám správné produkty dopošleme.
Ostatní dotazy:
Ano, je to možné na našem skladu v Horních Počernicích, adresa je: SHIPMALL Logistika P3 Park, budova B4 (průmyslový areál Horní Počernice) Do Čertous 2772/8 193 00 Praha 20 - Horní Počernice Než se do skladu vypravíte, vyčkejte na potvrzující SMS, že je zásilka připravena k převzetí. Ve skladu není možné zásilku uhradit na dobírku.
Bohužel, tyto platby u nás nejsou možné.