FAQ - Nejčastější dotazy
Vy se ptáte - my odpovídáme. Zde naleznete seznam nejčastějších dotazů a odpovědí.
K objednávkám:
Můžete zaplatit přes platební bránu online, bankovním převodem, Twistem a nebo na dobírku.
Vaši objednávku můžete uhradit v úvodní sekci na stránce Kontakty, kde zvolte možnost Moje objednávka a postupujte podle pokynů.
Bohužel, pokud je již objednávka uhrazená, není to možné z důvodu uzavřené fakturace.
V rámci ČR zpravidla 1-2 pracovní dny, na Slovensko pak 2-3 pracovní dny.
Doporučujeme zkontrolovat v emailu složky jako hromadné, spam aj., je možné, že email se slevou spadnul tam. Pokud email i přesto nedohledáte, kontaktujte nás na chatu, emailem nebo telefonicky, a pokud jste objednávku ještě neuhradil/a, slevu vám rádi započteme.
Ano, je to možné. Zadejte si, prosím, objednávku přes náš e-shop, jako způsob platby vyberte bankovní převod a jako fakturační adresu vyplňte adresu zaměstnavatele. Doručovací adresu můžete vyplnit popřípadě i svojí. Jakmile objednávku odešlete, pošlete nám, prosím, email na info@puravia.cz a doplňte nám případně text, který potřebujete, aby faktura obsahovala.
K reklamacím:
Vaši objednávku můžete reklamovat v úvodní sekci na stránce Kontakty, kde zvolte možnost Reklamace / Vrácení a postupujte podle pokynů.
Vaši objednávku můžete sledovat v úvodní sekci na stránce Kontakty, kde zvolte možnost Moje objednávka a postupujte podle pokynů.
Prosím, kontaktujte nás přes úvodní sekci na stránce Kontakty, kde zvolte možnost Reklamace / Vrácení a postupujte podle pokynů.
Ostatní dotazy:
Ano, je to možné. Osobní vyzvednutí lze na naší prodejně v Pikitu - Retail park ve Štěrboholech. Adresa je: Kutnohorská 532, 109 00 Praha-Štěrboholy. Otvírací doba je Po-Ne 9:00 - 21:00. Zásilka na prodejnu odchází z našeho centrálního skladu, není tedy k odběru ihned, ale je třeba počítat 1 - 2 dny, než balíček na prodejnu dorazí. Vždy vyčkejte na potvrzovací sms, ve které obdržíte PIN pro vyzvednutí Vaší zásilky.
Bohužel, tyto platby u nás nejsou možné.